DEPRESJA

 


Przychodzę znienacka lub poluję na Ciebie i zdobywam małymi krokami, powoli, po kawałku Cię osaczając.
Jestem sprytna, bezwzględna i uparta.
Nie liczy się dla mnie Twoja płeć, zawód, wiek, zainteresowania czy majątek.
Liczysz się Ty i Twoje życie, którym pragnę zawładnąć. Osaczyć Cię, pochłonąć.
Jestem złodziejką. Kradnę wszystko to, co dla Ciebie najdroższe choć może początkowo nie zdajesz sobie z tego sprawy.
Nie interesują mnie Twoje pieniądze, auta, zegarki, biżuteria. Karmię się Twoimi uczuciami i emocjami.
Biorę duszę, a na deser ciało - bezwładne, (p)oddane, zwiotczałe, obojętne. Popijam Cię Twoimi łzami, a w tle przygrywa mi Twój płacz, krzyk lub szloch.
Uwielbiam kiedy nie masz siły, gapisz się tępo w sufit, tracisz chęć do czegokolwiek.
Pragnę Cię skonsumować, wyssać soki i wypluć, gdy już zaspokoję swoje potrzeby.
Nie znoszę rozmów, analiz, terapeutów i tabletek.
Nie cierpię uśmiechu, marzeń, planów, przytulenia i pocałunków.
Jestem zaborcza.
Nienawidzę, gdy ktoś próbuje mi Ciebie odebrać.
Walczę, trzymam Cię w swoich szponach.
Jestem trudna, okrutna. Łatwo nie odpuszczam.
Nigdy nie wiesz, czy romansu nie zechce mi się akurat z Tobą, więc się nie zarzekaj, nie śmiej, nie przekomarzaj, nie zapraszaj na drinka.
Nazywam się Depresja.
(Nie)miło Cię poznać.
Dziś Międzynarodowy Dzień Walki z Depresją.
Nie bądźmy obojętni.
Bądźmy czujni.
Depresja jest wśród nas.

Komentarze

Popularne posty