KOBIETY (NIE)ZWYCZAJNE

 


Spotkania kobiet mogą być naprawdę fascynujące. Wczoraj, choć była to wieczorowa pora, a ja naprawdę zmęczona pracowitym dniem, miałam możliwość naładować baterie energia tych wszystkich pań.
Każda z nich to chodząca historia, piękny i intrygujący człowiek. Matki, żony, partnerki, singielki, pracujące na etacie lub na własny rachunek, robiące takie rzeczy, że hej (któraś robi mapy lotnicze, inna na szydełku fantastyczne torebki, a w międzyczasie zasuwa ogromnym autem na off roadach, dziewczyny studiują, wychowują dzieci, biegają, projektują meble lub drogi, studiują, pracują na uczelni - ach długo by wymieniać). I niesamowite było to, ze każda z nich znalazła czas, by spotkać się ze mną, wysłuchać mojej historii, zajrzeć na mój blog. Mogłabym tam z nimi siedzieć do rana, chłonąc to, co ma do powiedzenia. Dla takich ludzi i o takich ludziach właśnie piszę. Mój blog to samo życie, a jego bohater(k)ami jesteście Wy.

Dziękuję Agnieszka Sowa-Wlazły za ten magiczny czas!

Komentarze

Popularne posty