ZASŁUGUJESZ

 




Czy ja na to zasługuję?
Czy ja na niego zasługuję?
Czy aby na pewno warta jestem i jego i tego wszystkiego?
Przecież nie wypada brać garściami, oczekiwać, mówić głośno o pragnieniach, no błagam, Dziewczyno trochę pokory!

Pytasz siebie, rugasz, wyzywasz w myślach. Bo przecież to niemożliwe, że coś Ci się udało, że on na Ciebie zwrócił uwagę, że jesteś szczęśliwa, odniosłaś sukces, dostałaś premię czy nagrodę. na pewno Ci się to śni albo zaraz passa zmieni się na pecha. O tak, uszczypnę się i obudzę!
I nie dowierzasz. Szczypiesz się wszędzie, po tyłku i cyckach nawet, i co?
Ciastko!
To Twoje życie.

No cholera jasna, kobito droga, ZASŁUGUJESZ !!! 
ZASŁUGUJESZ na sukces, nagrodę, premie, awanse, komplementy!
ZASŁUGUJESZ na jego uwagę, zauroczenie i miłość.
ZASŁUGUJESZ na czas dla siebie, rozpieszczanie, luksusy.
ZASŁUGUJESZ na egoizm, myślenie o sobie, na flesze i oklaski.
Serio, a dlaczegóż by nie?
Ograniczenia są tylko w Twojej głowie, skromność jakiej nas uczono też, i to cholerne dygnięcie nóżką i rumieniec.

Daj sobie luz, stań przed lustrem i pozwól sobie, zwolnij cugle, pomyśl sobie, jaka
jesteś wspaniała i czerwoną szminką napisz na szkle ZASŁUGUJESZ!!!

W dupie (swojej pięknej) miej, że czegoś Ci nie wypada, że za stara, za młoda, za próżna i że lustro jest zapaćkane. Uśmiechnij się do siebie, szeroko, no i jeszcze raz dla pewności! 
I puść tej fajnej lasce oczko. ZASŁUGUJESZ  

Podoba Ci się mój post?
Udostępnij go!
Obserwuj moją stronę Poli Ann
Ona zasługuje na Ciebie

Komentarze

Popularne posty