DZIEŃ WIEDŹMY

 


Dzisiaj Dzień Wiedźmy!
No masz. Mogę w końcu świętować bezwstydnie i delektować się faktem, że z wiedźmami mi po drodze!
Wszak wiedźma to ta, co wie. A mnie życie już trochę przeczołgało więc i wiedzy mi przybyło. Trochę już doświadczyłam, widziałam, słyszałam, przeżyłam i oswoiłam demony, gdzieniegdzie wyluzowałam, włączyłam tryb "nie, bo nie i tłumaczyć się nie będę".
Wciąż się rozwijam, uczę asertywności, nie boję się mówić tego, co myślę. Mam świetną intuicję i inteligencję emocjonalną. Nabieram dystansu, gdzie nie mam ma coś wpływu, a gdy mam to walczę i używam czarów.
Na sabaty jeżdżę i owszem, i "knuję" z innymi wiedźmami. Miotła zawsze gotowa, zaklęcia już znam. Jest fajnie!
Pozdrawiam wszystkie Wiedźmy!
Jesteście tam?
Meldować mi się tu!

Komentarze

Popularne posty