W OBIEKTYWNIE MICHAŁA

http://michalszczepankiewiczphoto.pl/ 

Blog mój prawie dwuletni, początkowo prowadziłam anonimowo. 

Za radą dobrych dusz, zaczęłam opatrywać moje teksty zdjęciami (z legalnych źródeł). Wszak stajemy się pokoleniem obrazu. Zatrzymujmy wzrok nie na tekście, abyście spojrzeli w głąb trzeba jakoś przyciągnąć Waszą uwagę:))) 

Na początku nie pokazywałam swojej twarzy. Wierzyłam, że blog się obroni. I faktycznie nieźle się rozkręcał jak na amatorskie miejsce. Wydanie książki jednak sprawiło, że postanowiłam się ujawnić. Wielu z Was nie wiedziało, że Poli Ann to ja:) 

Michał pomógł mi zadbać o mój wizerunek. Sesja w plenerze w moim ukochanym Gdańsku oraz studyjna w Luksferze pozwoliły mi pokazać siebie w różnych odsłonach. Naturalnie, ciekawie, prawdziwie. Zdjęcia oczywiście można robić sobie samemu, ale profesjonalne ujęcie to jednak coś innego. 

Sama zaś ze swej strony po prostu polecam Michała. Ma nowatorskie podejście, nie znosi nadmiernego retuszu, zdjęcia robi wszędzie. Potrafi się dopasować. 

http://michalszczepankiewiczphoto.pl/ 

Oto ja - Poli Ann w obiektywie gdańskiego fotografa.

Komentarze

Popularne posty