BĄDŹ SWOIM PRZYJACIELEM




Nie jesteś sam(a), wiesz?
Masz siebie, a to już naprawdę dużo.
Przecież jesteś taką wyjątkową osobą.
Masz inne zdanie?
Och, bzdury pleciesz. 
Może masz trudny charakter.
A któż go nie ma?
No właśnie.
Najważniejsze, że o tym wiesz, więc pomyśl w końcu: "Fajny ze mnie człowiek".
Mam siebie.
Nawet gdy wszyscy mnie opuścili, zapadli się pod ziemię czy odwrócili plecami masz siebie. 
Bo nikt tak Ciebie nie ma jak Ty sam(a).
Dbaj o siebie, wspieraj, rozwijaj, dbaj o ciało i głowę, sprawiaj sobie przyjemności. To z sobą musisz przecież wytrzymać każdego dnia, a to nie takie łatwe, nie?
Polub siebie, pokochaj, zaakceptuj.
Nie ma drugiej takiej osoby jak Ty.
Nie ma, mówię Ci, serio.
Jesteś edycja limitowaną.
Nie lekceważ siebie, nie pomijaj, nie każ. Słuchaj uważnie. 

Bądź po prostu swoim najlepszym przyjacielem!
Wtedy dopiero się nadajesz, by iść do ludzi i przyjaźnić się z nimi:)

Podoba Ci się mój tekst?
Udostępnij go.
Na pewno znasz kogoś, kto powinien go przeczytać.
Czytaj mój blog.

Bądź ze mną każdego dnia.
Ja juz na pewno coś napiszę:)


Image on Pixabay

Komentarze

Popularne posty