UROCZYSTE POSTANOWIENIE

Image by VintageBlue from Pixabay 


A dlaczego mam sobie żałować czegoś w życiu? Tak sobie myślę do cholery!!! Zawsze nie teraz, na później i potem, za godzinę, w przyszłym tygodniu, za rok, przy okazji. A z jakiej racji mam sobie odmawiać, przekładać i czekać???

Bo niby co? Na łożu śmierci nie chcę żałować, że czegoś nie zrobiłam, nie przeczytałam, nie kupiłam, nie zobaczyłam czy nie zjadłam akurat tego kawałka czekolady. 

Uroczyście postanawiam więc, że: 

cierpliwie czekająca książkę - przeczytam!

kolejny serial na Netflixie - zobaczę!

tamtą boska kieckę i szpilki, te obłędne - kupię!

czekoladę z okienkiem - zjem! Tyle, ile mam ochotę! I owszem mając w głębokim poważaniu to, czy przytyję, wybuchnę lub też zamarznę. Zjem sobie ten kawałek, rozkoszując się jego pysznym smakiem i słodząc sobie tą ukochaną gorzką czekoladą dzień. Nie umyję podłogi, a w zamian położę się wygodnie na kanapie i zajrzę do książki albo uprawiając fitness paliczków, poszukam jakiegoś filmu czy serialu. A niech będą i cztery sezony! I wezmę sobie długą gorącą kąpiel, uszczęśliwiając mój cellulit. A co! Jemu też się coś od życia należy! A potem uśmiechnę się do siebie i powiem sobie, że jestem piękna.

Jutro przecież mogę już nie mieć okazji.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty