DLACZEGO SZPILKI?

 



Wiem, wiem, że zaraz się dowiem, że niewygodne i że biegać w nich się nie da. Racja, nie da. Z wygodą jednak bym dyskutowała, bo nawet ja posiadająca wielce wymagające stopy (krzywe paluchy i obcierają mnie nawet japonki) mam w szafie kilka takich par szpilek, w których przetańczę całą noc.
Szpilki kocham. Zawsze powtarzam, że w szpilkach to mnie nawet pochować mają, inaczej będę straszyć:)
Dlaczego więc te obcasy?
Bo nawet jak mi życie daje w kość to stoję nich wyprostowana. Nawet jak nie chcę albo jak kucam to też trzeba z klasą, nie? Skupiam się, by nie stracić równowagi, nabieram powietrza i czuję się jakoś tak...lepiej. Może i rozwalona wewnętrznie, posiekana na milion kawałków (zdarzało się), ale wyprostowana!
Z rozmazanym makijażem, może i smutnymi oczami, cichym głosem idę, prosto przed siebie, ale dumnie, lekko kołysząc biodrami (w szpilkach innej opcji nie ma jeśli nie chce się zaliczyć bliskiego spotkania z podłożem). Noga dłuższa, figura ponoć ładniejsza. I tak idę przez życie stukając obcasem.
A jak kobieta jest szczęśliwa to dopiero zasuwa na tych szpileczkach! Wystarczy jaka kiecka z szafy, jaki błyszczyk i trochę tuszu, włosy przeczesane palcami i można zdobywać świat. Ma sie wtedy ten pałer i seksapil, oj ma! Obcas choć na stopie, ma wpływ na głowę, naprawdę!
Dziewczyny drogie i Panowie szanowni, powiem tak:
Szpilki są świetne!
Pamiętajcie to tylko parę centymetrów, a ile szczęścia mogą dać kobiecie;)

Obraz ArtWorkWoman z Pixabay
 
PS. Dziś post później, bo w końcu spałam 9 godzin:)))) Mam nadzieję, że też jesteście wyspani.
Pięknego dnia!
W Gdańsku właśnie spadł śnieg i jest cudnie!
Na spacer pójdę w śniegowcach, ale po domu to latać w szpilkach będę, kto mi zabroni?:)
Podaj ten post dalej. Warto!
Obserwuj moją stronę Poli Ann
Też warto!

Komentarze

Popularne posty