UCZTA

 



Składniki

Garść Twoich pocałunków
Jedno moje serce
Jeden Twój Uśmiech
Dwie moje dłonie
Twoje pikantne usta
Dwie Twoje łapczywe dłonie
Szczypta Twoich przeprosin
Kilka moich słonych łez
Garść cierpkich słów, pretensji i goryczy
Mieszanka żalu i złości

Przyrządzenie

Weź moje dłonie.
Podgrzej je.
Lekko oprósz pocałunkami.
Dodaj swój uśmiech.
Przypraw na pikantnie Twoimi ustami.
Podgrzej wszystko do czerwoności.
Utrzymuj taką temperaturę aż moje serce puści wszystkie soki.
Dodaj Twoje łapczywe dłonie.
Niech wszystko się roztopi.
Serce moje ugniataj, delikatnie, potem mocniej.
Nadaj mu kształt.
Przełóż je na deskę, odkrój kawałek, niech wypłynie nieco sosu.
Posyp przeprosinami słodkimi jak miód. Dodaj szczyptę pocałunków i moich słonych łez.
Potem przekrój to serce na pół, podsmaż, dodaj kilka cierpkich słów, wymieszaj z moim żalem i swoją złością.
Na koniec je posiekaj, wsyp garść pretensji i goryczy.
I zostaw tak na tej desce. Niech dojdzie we własnym sosie.

Ta uczta była wytrawna.
Nasyciłeś zmysły, zaspokoiłeś głód.
Smakowało Ci, wiem.
Lubisz tak się czymś delektować.
Żałuję tylko, że nie stanęłam Ci w gardle...

Podoba Ci się mój post?
Wiem, mocny jest.
Udostępnij go.
Wiele kobiet się z nim utożsami.


Czytaj moją stronę Poli Ann
Obserwuj moje wpisy.
Moje pisanie warte jest Twojego czasu !
Image by Pixabay

Komentarze

Popularne posty