ZEMSTA




Zemszczę się na Tobie. Zemszczę najmocniej jak się da.

- kochanko mojego męża,
- kochanku mojej żony,
- przyjacielu, który mnie sprzedałeś,
- przyjaciółko, która mnie oszukałaś,
- współpracowniku, który po moim sukcesie wspiąłeś się ma szczyt,
- współpracowniczko, która  fałszywie doniosła na mnie przełożonemu,
- bracie/siostro, która mnie nie wspiera i liczy tylko na spadek po rodzicach,
- sąsiedzie, który robisz mi na złość,
- sąsiadko, która uprzykrza mi życie,
I każdy inny człowieku, który mnie zdeptał, zranił, porzucił, okradł, który życzy mi źle, pluje jadem w moją stronę.

Wiedz, że się zemszczę.
Zrobię to z uśmiechem.
Powoli, tak byś dokładnie wszystko widział.
Uśmiechnę się do siebie i do Ciebie. Szeroko. Dumnie i serdecznie.
Potem Ci wybaczę i pójdę w swoją stronę, nie myśląc o Tobie.
Skupię się na moim życiu.
Zrobię coś dobrego.
Posłucham siebie i zrealizuję marzenia.
Odbiję się od dna, na które mnie zepchnąłeś. 
Znajdę swoją ścieżkę i nią będę kroczyć.
Dumnie, radośnie.
Będę żyć dobrze. Po prostu dobrze.
Bo dobre życie to najlepsza zemsta. 

Podoba Ci się mój post?
Udostępnij go!
Obserwuj moją stronę Poli Ann

image on Pixabay

Komentarze

Popularne posty