LIST DO PANA M. 2020




Listopad 2020


Drogi święty Mikołaju 


W tym roku nie chcę żadnych prezentów na pocieszenie.

Dostałam tyle batów, że nie wykupisz się do końca świata. 

1. Na Sylwestra podczas hulanek na parkiecie zwichnęłam kostkę i złamałam obcas w ulubionej szpilce. Tej czerwonej!

2. Na ferie nigdzie nie pojechaliśmy przez moją kontuzję właśnie. Trudno szusować na nartach z ortezą.


3. W marcu to się popisałeś. Cała ta pandemia, home office, online nauczanie, wszyscy w domu na kupie, gdzie po tygodniu mieliśmy ochotę mordować się wzajemnie.


4. Wielkanoc była skromna i trochę smutna, bo nie spotkaliśmy się na uroczystym śniadaniu w rodzinnym gronie. Sama gotowałam żur, nawet dobry, ale do babcinego to mi lata świetlne brakowały.


5. Majówkę spędziliśmy na kanapie nie mogąc już patrzeć na siebie.

6. W wakacje nieco odżyliśmy, ale do pełnego luzu sporo nam brakowało.
7. Teraz znów mamy powtórkę z rozrywki. Żyjemy wirtualnie, dobieramy kolor maseczki do torebki, gadamy do monitora i modlimy się, by nie stracić roboty.

Nie ma co. Niezły rok mamy za sobą.
Dlatego nie chcę od Ciebie żadnej biżuterii, perfum, nawet książki. Dzieciaki nie marzą o zabawkach ani słodyczach. Mój luby też nie wspomina żadnych gadżetów, za które kiedyś dałby się pokroić. Jakoś marzy mi się swobodny oddech, weekend w hoteliku, pizza w ukochanej pizzerii, latte w tej kawiarni na rynku, koncert ulubionej kapeli, beztroskie spotkania z przyjaciółmi, tradycyjne zebranie w szkole, jasełka i ozdabianie pierniczków. I co? Da się zrobić?

Wiem, że chwilę potrwa zanim Twoje elfy wyprodukują takie prezenty, ale umówmy się, że wystarczy mi Twoje zapewnienie, że za rok będzie jeszcze pięknie i normalnie.
I mam nadzieję, że wtedy napiszę Ci, że nie chcę żadnych prezentów, bo wystarczy mi właśnie to, że jest tak pięknie i normalnie.

Podoba Ci się mój post?
Udostępnij go!
Wiele kobiet musi, po prostu musi go teraz przeczytać.
Obserwuj moją stronę Poli Ann
Zasługuje na Ciebie:)

Komentarze

  1. U nas te święta w tym roku będą smutniejsze, bo z daleka od wszystkich :) Dobrze, że mamy siebie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty