KWIAT



Obraz Irina Gromovataya z Pixabay

Kobieta powinna być kwiatem, rozkwitać przy mężczyźnie. Winna nabierać barw, piąć się do góry, wypuszczać pąki, mamić zapachem, zachwycać kolorem i kształtem.

Tak mężczyzna może wpływać na kobietę. Może dać jej czas, uwagę, spojrzenie, słowo, dotyk.

Albo może nie dać jej nic. Wówczas kwiat spragniony wody i słońca po prostu uschnie.

Albo może ją zdeptać. Spojrzeniem, słowem, gestem, miną lub jakimkolwiek ruchem. Wówczas kwiat, naruszony kładzie się na podłożu, opada z sił, więdnie lub usycha.

Nie każdy oczywiście. Są takie, którym niestraszne braki słońca, wody i pieszczot. I takie, które rosnąć będą dalej, choć kilku liści i płatków brak. Zahartowały się przez trudne warunki w jakich im przyszło rosnąć.

A może każda kobieta powinna być takim kwiatem?

Niedoskonałym, delikatnym, ale silnym, który rozkwita nie tylko jeden raz. I który czyni to nawet, gdy dookoła skały, chłód i mrok. Wtedy dostrzec można jego urodę, bo cóż to za wyczyn rozkwitać w promieniach słońca i męskich objęciach? Sztuką jest zachwycać, gdy otoczenie nie sprzyja, a ten wybrany prac ogrodowych już dawno zaniechał...

Dobrego dnia Moje Kwiaty!
Podajcie ten post innym na tej łące. 
Niech rozkwitają!
Obserwujcie moja stronę
Warta jest Waszej uwagi.
Każdy Kwiat znajdzie tu siebie.

Komentarze

  1. Ania Ty jesteś niesamowita z tymi tekstami. Nie trzeba prochu wymyślać, aby trafić w punkt. 👍👌🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe słowa, ja właśnie teraz mam ogromne porównanie, dwóch mężczyzn, jak kiedyś jeden mnie zdeptał totalnie a teraz jestem pielęgnowana jak taki kwiat który może rozkwitać, piąć się i zachwycać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty