PORTRET WYJĄTKOWEJ

@michalszczepankiewicz_photo

Jest Pani wyjątkowa. - słyszę to wiele razy. I pewnie każda babka słysząc to od obcego mężczyzny szczególnie byłaby zadowolona, to ja akurat nie jestem. I to nie dlatego ze mam focha, okres mi się zbliża, pryszcz mi wyskoczył czy złamał paznokieć. Ja to słyszę ciągle! Do cholery ciągle, najczęściej u lekarza. 

1. U ortopedy 

Halluks? Od dzieciństwa? No to rzadkie i wie Pani, w Pani przypadku to trzeba, zastosować inną metodę, bo budowa stopy WYJĄTKOWA...

2. U ortodonty
Ma Pani nietypowe ustawienie żuchwy i stąd ta wada taka. I nie może mieć Pani estetycznego aparatu. Musimy tradycyjny. I zdejmowanie kamienia co kwartał, bo ma Pani takie WYJĄTKOWE szkliwo.



3. U dentysty 

Zazwyczaj leczenie kanałowe kończy się po trzech wizytach, ale u Pani to WYJĄTKOWO trudny przypadek. Stan zapalny nie chce zejść...

4. U dermatologa 
Jaką ma Pani cerę? Trudno określać jednoznacznie. To trudna cera, WYJĄTKOWO...

5.U makijażystki
O kurczę, ale masz nietypowy odcień karnacji. Ani zimny ani ciepły. Jakiś taki WYJĄTKOWY, nigdy jeszcze nie malowałam takiej dziewczyny...

6. U manikiurzystki 
Ma pani WYJĄTKOWO delikatne skórki. Ledwo dotknęłam, a już Pani krwawi.

7. U okulisty 
No wie Pani normalnie to bym podejrzewał zaćmę. Ale ma Pani taką budowę oka. WYJĄTKOWĄ. Taka Pani uroda. 

8. U kardiologa

Ma Pani nietypową budowę serca. To nie wada, spokojnie. Taka po prostu rzadka, WYJĄTKOWA budowa i tam jest taka cienka błonka. Zazwyczaj jest grubsza, a u Pani nie.

9. U internisty 

40 na 80? Takie ciśnienie? To pani jeszcze żyje? Nie mdleje Pani? Naprawdę nie? No to WYJĄTKOWE, że przy tak niskim ciśnieniu Pani normalnie funkcjonuje.

10. U laryngologa 

Zamknięto mnie w pomieszczeniu do badania słuchu. Nie było super hiper dźwiękoszczelne, ale na pewno dość wyciszone. Pani doktor każe mi naciskać na guzik, gdy usłyszę w słuchawkach jakieś dźwięki. Ja najpierw proszę, by uciszyła ludzi, którzy są korytarzu i rozmawiają. Przypominam, że ja ich słyszę będąc w tej komorze, gdzie panuje ponoć cisza... Pani doktor posłusznie uspokaja gaduły i zaczynamy badanie. Słyszę ją, choć nie powinnam, jak powtarza "niesamowite, no WYJĄTKOWE"

Okazuje się że mam WYJĄTKOWY słuch. Słyszę to, czego przeciętny pacjent raczej nie słyszy...

11. U ginekologa 

Jezu jakie ma Pani wąskie biodra. WYJĄTKOWO. No nie urodzi Pani naturalnie,  nie urodzi. 

12. U pediatry z 3-tyg. dzieckiem 

O rany, Pani to dziecko rodziła? Przecież Pani jest płaska.

No ja pani doktor. Nie wiem, tak jakoś już mi brzuch zniknął...


No to jakiś WYJĄTKOWY brzuch:)


No ja pierdzielę. Aż się boję po różnych specjalistach chodzić, bo nie wiem, co usłyszę. Ciągle jakaś inna jestem. WYJĄTKOWA. Kiedyś dostawałam szału, dziś po prostu się śmieję i opowiadam anegdoty. No bo co poradzić jak jest się takim wyjątkowym?:)

Komentarze

Popularne posty