PORTRET FAJNEJ KOBIETY

Image on Pixabay

Droga Kobieto,

Miej swój dobry czas, obojętnie w jakim momencie życia akurat jesteś. Może dopiero wkraczasz w kobiecość. Albo znajdujesz się w jej pełni. Lub trwasz w niej już jakiś czas i boisz się, że gaśniesz. Nieprawda. Kobiecość nie znika. Nigdy. Możesz co najwyżej o niej zapomnieć, a ja Ci na to nie pozwolę.

Polub siebie. Całą, od placów stóp po końcówki włosów. Nie wydziwiaj, że masz za mały/duży biust, za wąskie/szerokie, za chude/grube uda. Mogłabym wyliczać dalej, ale czy ma to sens? W końcu ile kobiet, tyle tego "za". Już najwyższy czas, by powiedzieć sobie "lubię siebie". Dwa słowa, a mogą tyle odczarować.

Znaj swoją wartość. Przypomnij sobie, ile jesteś warta. Przyjrzyj się uważnie. Przecież jesteś w świetna w wielu rzeczach. I nieistotne czy to robienie sernika czy negocjacje z szefem wszystkich szefów na wysokim szczeblu. Wiesz, co umiesz. Teraz w to uwierz. I noś głowę wysoko.

Na pewno jesteś piękna. Dbaj o siebie. Nie musisz od razu farbować włosów, robić rzęs i hybrydy. Ani chudnąć dziesięć kilo, wybielać zębów czy wygładzać zmarszczek. Może wystarczy, by założyć tę sukienkę, którą nosisz tak rzadko? Albo rozpuścić włosy lub właśnie w drodze wyjątku je związać? Może wystarczy pomadka, którą muskasz usta jedynie na wielkie wyjścia. A może trochę częściej wskoczysz w szpilki? Podkręć nieco, odrobinkę to, co w sobie lubisz. Pokaż kobietę. Przecież jesteś taka fajna.

Wiem, co piszę.

Mam dobry czas i zamierzam go mieć na dłużej. Wcześniej wszystko mi nie pasowało. A dziś? Jestem przecież super.
Lubię siebie i swoje niedoskonałości.
Kocham to, co mam piękne.
Znam swoją wartość. Wciąż się rozwijam.
Dbam o wygląd.
Moja głowa jest poukładana. Spokojniejsza. Staram się ją odtruwać
Fajnie być taką kobietą:) Polecam.

Co Ty na to fajna Kobieto?

Komentarze

Popularne posty