WYKŁAD "ŻYCIE TWORZY SZKIELET, A JA GO UBIERAM W HISTORIĘ"

 



W Bibliotece PUZ w moim rodzinnym mieście w ramach projektu "Zawsze aktywni- zawsze młodzi" dla Słuchaczy Medyczny Uniwersytet Trzeciego Wieku we Włocławku miałam dziś zaszczyt wygłosić wykład "To życie tworzy szkielet, a ja go ubieram w historię".
Jako włocławianka z pochodzenia, absolwentka SP 18 i ukochanego LMK, na włocławskim Zazamczu czułam się wyśmienicie. W końcu byłam u swoich, a że świat mały okazało się, że wiele twarzy spośród obecnych znam.
Zostałam bardzo ciepło przyjęta przez tryskających energią Seniorów. Można by nią napędzać elektrownie
Wspaniała i charyzmatyczna Starościni grupy Pani Zofia Krukowska, dzięki której na w/w wykład zostałam "zwerbowana" zorganizowała wszystko na szóstkę z plusem. Ja po prostu przyjechałam i miałam mówić, a to obok pisania wychodzi ponoć nieźle:) I słuchali, naprawdę słuchali!!!
Szybko udało mi się u nawiązać ze Słuchaczami wspólny język i okazało się, że to, co o czym piszę jest bliskie ich sercu. Rozmowom nie było końca. Ach takich spotkań nigdy nie mam dość!
Mam nadzieję, że to dopiero początek naszej znajomości i że z przemiłą grupą Słuchaczy spotkam się jeszcze wiele razy!

Komentarze

Popularne posty