SPOTKANIE AUTORSKIE - Włocławek 27. maja 2022

 




Było intensywnie. Pobudka po piątej, praca, codzienne obowiązki, potem za kierownicą 200 km i 'wylądowałam" w moim rodzinnym Włocławku.
Pani Wiesława Szychulska próbowała ze mną zrobić spotkanie autorskie już dwa lata temu, ale miałam konkurencję w postaci niejakiej Pandemii. Ale! Co się odwlecze to nie uciecze, toteż w progi Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza we Włocławku, a dokładniej rzecz biorąc do Filli nr 1 na Zawiślu w końcu miałam przyjemność zawitać. Z szybko bijącym sercem, bo nie byłam pewna, czy ktokolwiek tam w ogóle się zjawi:)
Zjawiły się Czytelniczki, które zaczytały się w "Portretach" - moim pierwszym tomiku opowiadań, jaki wydałam we współpracy z Wydawnictwo Borgis. Jak mi powiedziano - każde opowiadanie to esencja życia, zdania trafione w punkt, gdzie już nic nie trzeba dopowiadać. Opisane historie się trawi, analizuje, przeżywa.
Spotkanie z Czytelnikiem jest niesamowite, to interakcja, wysłuchanie jego wrażeń, interpretacji. To rozmowa, wymiana spostrzeżeń. To znów życie podane na tacy, gotowe do opisania.
Organizatorka spotkania, której jestem szalenie wdzięczna za zaproszenie i zaangażowanie, zapytała, dlaczego na blogu i w "Portretach" często pokazuję człowieka po przejściach, przetrąconego przez życie. Cóż mogę rzec? Taki człowiek jest po prostu najpiękniejszy.
Jestem szalenie ciekawa, czy "Listy do Emki", a za kilka chwil "Moja Droga I..." także zostaną tak ciepło przyjęte.
Moja "Portrety" można nabyć tylko i wyłącznie ze strony wydawnictwa:
https://ksiegarnia.borgis.pl/strona-glowna/65-portrety.html
Natomiast "Listy do Emki" i ich drugą część - "Moja droga I...", która już się drukuje i za chwilę będzie dostępna, będzie można nabyć u mnie poprzez wiadomość prywatną ze mną. Odbiór osobisty możliwy w Gdańsku i Włocławku, a przesyłka szybka i wygodna paczkomatem:)
Jeszcze z dziękuję za tak ciepłe przyjęcie!

Komentarze

Popularne posty