NIEMI

 


Obraz StockSnap z Pixabay 


Jesteśmy niemi, wiesz o tym? Niemo rozmawiamy, niemo krzyczymy, niemo mijamy się w progu, niemo śpimy.
Wymieniamy się informacjami, strzelamy faktami nie zagłębiając się w nie. Żyjemy obok siebie, chodząc tymi samymi drogami w innym czasie. Istnienie przenosimy do biur i wirtualnej rzeczywistości, będąc w tej realnej tylko na paluszkach. Na kilka chwil. 
Kup chleb.
Ja odbiorę dzieci.
Ty dzieci zawieź na karate. 
Ok, a ja zrobię zakupy.
Wydrukuj to w pracy. 
W porządku, zapłacę te rachunki.
Tak lało dziś. U mnie też. Słabo. No.
Idę nas siłownię, wrócę później.
Lecę na zumbę, podgrzej dzieciom zupę.
Biorę auto jutro. 
Dobra zatankuję.

Rozmowy bez "dzień dobry", "witaj", "jak się czujesz?", "co robisz?", "w czym ci pomóc?"

Czy wiesz, że Twoja kobieta nie badała się od roku? 
Że słabo śpi? ]
Że w pracy ma gęstą atmosferę? 
Że nie dodaje już cukru do herbaty?
Że ostatnio często boli ją głowa i że z Radkiem z pokoju obok rozmawia coraz częściej?

A Ty masz świadomość, że Twój facet zainteresował się ostatnio tematem Bałkanów? 
Że przestał pić kawę i przerzucił się na czerwoną herbatę? 
Że w pracy ma trudny temat i jeśli chce podwyżkę to musi się wykazać? 
Że boi się porażki i że jest tak samo zmęczony jak i Ty?

Nieme życie. Niemy bieg. Niema codzienność, wypełniona mówieniem a nie rozmową. Wyrazami, a nie słowami. Niema miłość. Nieme pożądanie. Tylko kłótnia nie jest niema, bo w niej wyrzucacie emocje. 

Jak długo dasz radę tak niemo egzystować? 
Chcesz tak? Tak pusto, byle jak, mdło?

To co, może zrobię herbaty i pogadamy?
Bo choć  jestem obok to i tak nie wiem, co u Ciebie słychać...

Podoba Ci sie mój post?
Podaj go dalej.
Obserwuj moja stronę
Warto!
A jak przeczytasz ten post to zadzwoń/napisz do kogoś ważnego w Twoim życiu. Pogadaj z tym KIMŚ, zapytaj, co u niego, przytul, uśmiechnij się, nie bądź niemy/-a....

Komentarze

Popularne posty